ח"כ לשעבר אילן גילאון ממרצ הלך לעולמו

אבי רבינא 2 Comment on ח"כ לשעבר אילן גילאון ממרצ הלך לעולמו

במערכת הפוליטית סופדים לגילאון מימין ומשמאל. רה"מ בנט: "איש ישר עם לב ענק". מרצ: "מנהיג פורץ דרך". ח"כ בצלאל סמוטריץ': "איש עקרונות"

צילום: Hadas Parush/Flash 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ לשעבר אילן גילאון ממרצ הלך לעולמו בגיל 65. במערכת הפוליטית סופדים לגילאון מימין ומשמאל.

ראש הממשלה, נפתלי בנט ספד: "אילן גילאון, מחברי הכנסת החרוצים שידעה הכנסת ואיש ישר עם לב ענק, הלך הבוקר לעולמו בטרם עת. הוא היה עובד קשה על מנת לפתור בעיות פרטניות של אזרחים שפנו ללשכתו.

"נהג לומר "חבר כנסת צריך לקבל החלטות כאילו הוא זקן, עני וחולה, ולא כאילו הוא צעיר, עשיר ובריא. תנחומים וחיבוק גדול למשפחת גילאון. יהי זכרו ברוך".

במפלגת מרצ פרסמו כי "מרצ מתאבלת על לכתו בטרם עת של ח״כ לשעבר אילן גילאון שהיה מעמודי התווך של השמאל בישראל. מנהיג פורץ דרך, שפעל ללא לאות בכנסת, ברחובות ובמאות הפגנות, למען המוחלשים בחברה. הוא היה המנוע מאחורי העלאת קצבאות הנכות והחקיקה החברתית בישראל. איש עקרונות, לוחם וחבר. הצדק, השיוויון השלום ואהבת האדם – מורשתו. נמשיך להאבק על העקרונות שהנחיל למרצ בשנות פעילותו".

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ ספד : "ברוך דיין האמת. איש אמת היה אילן. אילן גילאון היה בר פלוגתא כמעט בכל נושא ובמקביל אחד האנשים הראויים והאהובים בפוליטיקה הישראלית. איש עקרונות, מענטש ומעל הכל איש טוב וראוי. אילן יחסר מאד. יהי זכרו ברוך".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    הסתלקותם של… טובה להם וטובה לעולם

  2. 1

    אם דרעי לומד לעילוי נשמתו משניות, אז הצעתי לך היא כזו; תסתום ת'פה!!!